Bruche Portfolio

Opdrachtgevers hebben toegang tot: social media experts, eigen fotograaf, eigen stijl en strategie & 24/7 bereikbaarheid van Bruche Branders.


Opdrachtgevers

Logo van Anza
Logo van Silverleaf
Logo van Kili Hub
Logo van Moments
Logo van Beerstation

Wij maakten het verschil voor

"De samenwerking met Bruche was fantastisch! Rutger is echt deel geworden van ons team en heeft onze medewerkers daarnaast ook veel kunnen leren over social media marketing. Bruche heeft voor ons een succesvolle internationale Giving Tuesday campagne gerund wat onwijs veel engament, met potentiële inversteerders, heeft opgeleverd'

✪✪✪✪✪
- Anza -

"Bruche heeft voor ons de branding gedaan. Ze hebben ons logo, de huisstijl, offline reclame materiaal en online campagnes bedacht en uitgerold. Gaaf hoe ze om ons verhaal een merk bouwen. Alles volledig naar wens met unieke elementen waar wij zelf niet aan hadden gedacht. Het heeft ons veel naamsbekendheid opgeleverd. Luca bedankt voor de fijne samenwerking en jouw toewijding!"

✪✪✪✪
- Beerstation -

Online fases opdrachtgevers 

Fase 1: Naamsbekendheid vergroten

Als je als bedrijf online gezien wilt worden, zul je op meerdere social media kanalen actief moeten posten en communiceren met jouw doelgroep. Door wekelijks unieke en boeiende content te plaatsen is jouw doelgroep sneller geneigd om je te liken en te delen. Dit leidt automatisch tot een groter bereik en meer zichtbaarheid.


Fase 2: Doelgroep online triggeren 

Nadat je actief aan het posten en communiceren bent, is het belangrijk om jouw doelgroep te triggeren om je te volgen en te delen. Dit doe je door middel van het uitdenken en uitwerken van een online campagne. Via social media kun je  gedetailleerd de doelgroep segmenteren waardoor de campagne bij de gewenste doelgroep terecht komt. 


Fase 3: Doelgroep online aan je binden 

Nu je de aandacht van de doelgroep hebt en ze bekend zijn met jouw bedrijf, is het de bedoeling om ze daadwerkelijk online aan je te binden. Door dagelijks met de doelgroep te blijven communiceren, versterk je de band tussen jou en de doelgroep. Zo zorg je ervoor dat consumenten sneller voor jou kiezen dan voor de concurrent. 


Fase 4: Doelgroep aanzetten tot actie

De doelgroep is bekend met jouw bedrijf en weet je online te vinden. Nu is het de bedoeling om de doelgroep online en offline aan te zetten tot actie. Het is van belang om de online campagne te vergroten met een call-to-action techniek. Ook het verspreiden van een online win-actie of kortingscode kan bijdragen aan het aanzetten tot actie.

Heb je vragen?
Bel ons