Ons DNA

Bruche, wie zijn dat? Waar komen ze vandaan? En wat betekent hun unieke stijl? 
Lees het allemaal af uit ons DNA. 

Bruche

Bruche is afgeleid van Brussen en Che. Che wordt in Latijns-Amerika vrij vertaald als vriend. Kortweg: Brussen & vriend, Rutger Brussen & Luca Dijkstra, Branders. in hart & nieren. 


"Delen is vermenigvuldigen"
- Motto - 

Jaren '30

Bruche neemt je mee terug naar de jaren ’30, een periode in de geschiedenis waar stijl gezien werd als iets om jezelf mee te onderscheiden, zelfbewustzijn en trots mee uit te stralen.

De kleur beige geeft het begrip ‘Klassiek’ een gezicht. Beige staat voor zacht, warm, vriendelijk en tijdloos. Tevens karaktertrekken van Bruche. 

Branders.

Bruche Branders. zijn online stylisten, met een passie voor storytelling en hebben kennis en inzicht op gebied van branding & conceptontwikkeling. 


Groen staat voor leven, groei en positiviteit. Denk je aan groen, dan denk je aan regenwoud.  Latijns-Amerika is in het bezit van het grootste regenwoud ter wereld en de naam Bruche.

Verbinding

Minimalisme in combinatie met klassieke elementen is kenmerkend voor Bruche. Deze eigenschappen belichamen de verbintenis tussen het heden en de stijl van het verleden. 

Het logo van Bruche is vormgegeven in Art-Deco stijl. Art-Deco was een populaire stijlbeweging in de jaren '30 en wordt geassocieerd met chique en klassiek.

Visie

Een Nederland waar ieder bedrijf visuele content inzet om het verhaal van hun merk op de meest unieke en onderscheidende manier over te brengen op de doelgroep, om maximaal resultaat te genereren. 


Missie

Wij stellen bedrijven in staat om het verhaal van hun merk op de meest unieke en onderscheidende manier over te brengen door concept uitwerking, strategie, productie en verspreiding van visuele content te combineren. 


Meer weten?
Wij staan voor je klaar!